WWF u kampanji s najpoznatijim travel bloggerom: Psovke pretvara u zvukove prirode ‘Keksni za prirodu’

Foto: WWF

Najpoznatiji hrvatski travel blogger Kristijan Iličić i jedini Hrvat koji je proputovao sve zemlje svijeta, podržava najnoviju kampanju svjetske organizacije za zaštitu prirode WWF, kojom žele osvijestiti ljude na poražavajući podatak da je 73% života u prirodi otišlo u krasni cvrkut ptica!

‘Putujući svijetom, upoznao sam se s prekrasnom prirodom i uvidio njenu važnost. Gubitak prirode i klimatska kriza su povezane, i nevjerojatnom brzinom guraju divlje vrste i ekosustave do granice opstanka. Ne smijemo dozvoliti da nam priroda propada i da dovedemo planet u neizvjesnu budućnost. Zato rado podržavam WWF u njihovom nastojanju da zaštite tu ljepotu koja nas okružuje. Pozivam i vas da podržite ovu akciju – keksnite za prirodu’, istaknuo je Kristijan Iličić okupljenim novinarima na Cvjetnom trgu u Zagrebu, gdje je WWF upriličio predstavljanje kampanje.

Hrvati su, objašnjavaju u WWF Adriji, tradicionalno vrlo maštovit i glasan narod kada su u pitanju psovke, ali kada je u pitanju dizanje glasa za prirodu, rijetko kad smo toliko spremni na podizanje glasa. Zato je WWF odlučio ružnu naviku psovanja prekriti zvukovima prirode i poslati jasan izazov: Tko opsuje, taj i KEKSNE! Tako, tumače, za svaku psovku koja izleti, ubacite euro u Pandinu škrabicu i time, kako kažu, za svaku ružnu riječ učinite dobro djelo.

Naime, u posljednjem WWF-om ‘Izvještaju o stanju planeta’ iznesen je podatak od smanjenju 73% populacije vrsta u samo 50 godina.


‘Iako očekivan, taj je podatak šokantan – priroda šalje poziv u pomoć. Kako ovakve poruke vrlo često ostanu zabilježene isključivo prilikom predstavljanja izvještaja, a tiču se nas i budućnosti života na Zemlji, odlučili smo ih zapakirati u provokativne poruke te ih povezati s ružnim riječima. Znamo da nam psovke nerijetko izlete. Pa onda, kad ih osvijestimo, iskoristimo ih za nešto dobro i keksnimo za prirodu! Još nije prekasno da preokrenemo priču i pomognemo našem planetu, ali to će zahtijevati velike promjene. Osim što će to zahtijevati puno veće napore za očuvanje i obnovu prirode, trebat ćemo se suočiti i s uzrocima njezina uništenja kroz transformaciju sustava prehrane, energije i financija.’, rekla je Dunja Mazzocco Drvar, direktorica programa zaštite prirode u WWF-Adriji.

Kampanja ‘Psuješ? Keksni za prirodu’ nastala je u suradnji s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey, te uz podršku medijske tvrtke specijalizirane za digitalno oglašavanje Go2FDigital i Keks Pay aplikacije Erste banke, a podržat će je i Yammat FM.

Podijelite ovaj članak