Čak preko 2/3 Hrvata aktivno kupuje na promocijama, pokazalo je istraživanje, pokušavajući na taj način uštedjeti. U tome im od prije točno godinu dana pomaže i aplikacija za uštede i akcijske popuste pod nazivom 360 Promo. Do sada ju je preuzelo preko 230.000 korisnika. Od siječnja ima i novi modul pod nazivom ‘Računi i jamstva’, koji omogućuje spremanje jamstvenih računa i praćenje potrošnje za one koji žele ili su prisiljeni aktivno kontrolirati svoju potrošnju.
Uz pomoć aplikacije jednostavno se mogu usporediti najbolje akcijske cijene na tržištu. Tako je istraživanje među korisnicima 360 Promo pokazalo da se na taj način može uštedjeti oko 30% od redovnih cijena ili oko 200 EUR mjesečno za prosječnu hrvatsku obitelj.
Korisni moduli
Ova aplikacija jedinstvena je po tome što je multifunkcionalna te ima 6 korisnih modula od kojih svaki zamjenjuje po jednu aplikaciju i tako korisnici imaju sve što im treba za uštedu novca i vremena pri kupovini na jednom mjestu. Modulom ‘Promocije i akcije’ može se pretraživati po proizvodu između više od 5.000 pojedinačnih akcijskih ponuda od 10-ak vodećih maloprodajnih lanaca robe široke potrošnje.
U modulu ‘Katalozi’ korisnici mogu pretraživati više od 150 akcijskih kataloga praktički bilo kojeg maloprodajnog lanca u Hrvatskoj.
Modul ‘Kartice i aplikacije’ omogućuje pohranu svih loyalty kartica ili aplikacija maloprodajnih lanaca, a modul ‘Aktualne ponude’ daje pregled popusta više od 1.000 promotivnih ponuda shopping centara, specijaliziranih trgovina itd.
‘Radna vremena’ posebno je popularan modul, navode u priopćenju iz aplikacije 360 Promo. Objašnjavaju kako se njime jednostavno mogu pronaći trgovine u okolici koje su otvorene ove nedjelje. Popularnost te funkcionalnosti, tumače, najbolje se vidi po tome što je nedjeljom dvostruko veća aktivnost korisnika aplikacije nego drugim danima tijekom tjedna.
Na temelju želja i preferencija korisnika, umjesto modula ‘Konverter’ (iz kuna u EUR), u siječnju je u aplikaciju dodan modul ‘Računi i jamstva’. Njime korisnici mogu primjerice poslikati i tako jednostavno pohraniti u app sve račune i jamstva od kućnih uređaja koje kupe. Također unosom trajanja jamstava korisnici jasno mogu vidjeti u svakom trenutku da li je određeni kupljeni proizvod još uvijek pod jamstvom te je li ono isteklo ili je pred isticanjem.
Ovaj inovativni modul ima i podfunkciju ‘Kalkulator troškova’ u koji korisnici mogu unijeti svoje limite potrošnje na mjesečnom nivou. Unosom računa od svojih maloprodajnih kupovina mogu pratiti koliko su potrošili od tog raspoloživog budžeta te na taj način kvalitetnije upravljati svojom potrošnjom i znati kada su blizu prekoračenja raspoloživog budžeta.
Aplikacija 360 Promo je besplatna, te je u potpunosti razvijena od strane hrvatske Start up tvrtke koja je preuzimajući najbolje funkcionalnosti iz vodećih svjetskih aplikacija ove vrste, kreirala jedinstvenu i multifunkcionalnu s ciljem borbe protiv inflacije i divljanja cijena u maloprodaji.
(Foto: Pixabay)