Od kestenjara do ratnih sjena, od stripova do biciklističkih humanitarnih puteva — Đurđevac je pet dana bio epicentar istine, hrabrosti i novinarske strasti. Najbolja reportaža godine, prema žiriju festivala, pripala je Dori Levačić za priču “Tko nam peče kestene?”
Njezina priča o zagrebačkim kestenjarima donijela joj je glavnu nagradu 11. Festivala Fra Ma Fu, održanog od 1. do 5. listopada u Đurđevcu. U reportaži Dora precizno i nenametljivo bilježi svakodnevicu ljudi koji rade na marginama, a žive u središtu grada. Autentičan dijalog, pažljivo izgrađena atmosfera i sposobnost da kroz jednostavne prizore progovori o društvenim slojevima učinili su ovu priču ne samo nagrađenom, već i nezaboravnom.
U kategoriji “Širom svijeta” nagrađen je Hrvoje Ivančić za reportaže iz Afganistana, dok je Dragan Grozdanić dobio priznanje za tekstove o životu uz prugu. Televizijske nagrade pripale su Ružici Đukić, Sanji Mikleušević Pavić i Emi Branici.
Festival je otvoren pretpremijerom dokumentarnog filma Preživjeti mir redatelja Anđela Jurkasa, koji prati šest bivših branitelja HV-a suočenih s PTSP-om i drugim posljedicama. Njihova odluka da ne veličaju rat kao jedinu životnu epizodu bila je snažan uvod u festivalski ton.
Među književnim predstavljanjima posebno su se istaknule knjige Ljubav u sjeni ratova Ljiljane Haidar Diab, Zadnja stanica Vinkovci Željka Draženovića, te roman Kako sam ubio vlastitog ubojicu Vlade Rajića — snažna, introspektivna proza koja je izazvala brojne reakcije publike.

Program je obuhvatio i izložbu o kultnom Plavom vjesniku autora Veljka Krulčića, predstavljanje zbornika Novinarski razgovori s 101 svjedočenjem iz etera Pitomog radija, te ekskluzivnu prezentaciju humanitarnog biciklističkog puta Štefana Brajkovića od Vukovara do Pariza, dugog 4250 kilometara.
Publika je pratila i filmove Mirotvorac, Funk YU i Hassanovi ratovi, dok je vizualno-scenski dio festivala uključivao predstavljanje testamentarnog stripa Tupko u XXI. stoljeću Nedeljka Dragića, kazališnu predstavu Stilske vježbe, nastup Plesne skupine Shireen, burzu vinila, radionice te multimedijske instalacije Multiplastika Roberta Sironija i Paternité, Maternité, Natalité Ante Kuštre.
Sudionici su obišli Prezentacijski centar Đurđevački pijesci, uronili u legendu o picokima i obrani grada, a sve pod organizacijom Turističke zajednice. Vizualni identitet festivala i ove je godine potpisao Davor Schunk.
U programima je sudjelovalo 90 novinara, pisaca, pjesnika, glumaca i glazbenika. Festival su organizirali Studijski institut za novinarstvo, kulturu i obrazovanje i Hrvatsko novinarsko društvo, uz podršku Grada Đurđevca, Turističke zajednice Grada Đurđevca, Ministarstva kulture i medija, Koprivničko-križevačke županije i njihove Turističke zajednice.
Fra Ma Fu 2025 završio je, ali njegove priče ostaju — kao svjedočanstvo vremena, kao poziv na dijalog, i kao podsjetnik da reportaža nije samo forma, već čin prisutnosti.