Jedan od najpoznatijih hrvatskih brendova, Podravkina Vegeta ovih je dana zasjala na legendarnom Times Squareu u New Yorku, svjetskom središtu oglašavanja i mjestu gdje se predstavljaju vodeći globalni brendovi.
Vegeta je na tržištu prisutna više od 65 godina, a tijekom toga vremena postala je neizostavan dio kuhinja diljem svijeta. Stoga prisutnost na Times Squareu simbolično, objašnjavaju iz Podravke, simbolično odražava njezinu poziciju kao brenda koji spaja okuse, kulture i generacije te s ponosom nosi hrvatsku kvalitetu na međunarodnu scenu.
‘Kampanja Vegete na Times Squareu snažan je pokazatelj jačanja njezine prisutnosti na najvećem svjetskom tržištu te rezultat predanog rada i suradnje naših timova na tržištu i u sjedištu. Istovremeno, dodatno potvrđuje našu predanost strateškom cilju da Vegeta postane globalno prepoznatljiv brend’, ističe Krunoslav Bešvir, Podravkin glavni direktor za poslovne programe i direktor poslovnog programa Kulinarstvo.
Ovim iskorakom, Vegeta koja je prisutna u više od od 60 zemalja svijeta dodatno učvršćuje svoju poziciju modernog kulinarskog brenda.












